• پویش ملی دوشنبه های ورزش و کار در شرکت قطعه کاران برگزار شد
  •  همایش ورزش صبحگاهی کارگران اکو کمپ گردشگری متین آباد بخش امامزاده بادرود در قالب کاروان ورزش و نشاط  برگزار شد

• مسابقه  آمادگی جسمانی در قالب پرتاب وزنه ویژه آقایان در محل کمپ گردشگری متین آباد بادرود برگزار شد.

• ورزش صبحگاهی کارگران و کارکنان خانه کارگراصفهان در قالب دوشنبه های ورزشی برگزار شد

• پویش ملی دوشنبه‌های ورزش و کار در شرکت سپهر پلیمر گیتی پسند برگزار شد

• آیین تجدید میثاق هیات رئیسه هیات ورزش کارگری شهرستان شاهین شهر  با شهدای کارگر شهرستان

• مسابقات فوتبال فرزندان کارگر شهرستان خمینی شهر برگزار شد

• دیدار رئیس هیات ورزش کارگری شهرستان دولت آباد اصفهان از خانواده معظم شهدا

اعضاء هیات رئیسه هیات ورزش کارگری بخش امامزاده بادرود به قله هل آباد نطنز صعود کردند

• مسابقات شطرنج آزاد کارگران  استان اصفهان برگزار شد
  • همایش دوچرخه سواری کارگران شهرستان نطنز به مناسبت گرامیداشت هفته کارگر برگزار شد

• مسابقات والیبال کارگران شهرستان لنجان اصفهان به میزبانی هیات ورزش کارگران شهرستان در حال برگزاری است
  • جلسه هم اندیشی مربیان و سرپرستان تیم‌های صنعت و کارگری امور ورزش فولاد مبارکه برگزار شد

• آیین تجدید میثاق جامعه ورزش کارگری استان اصفهان با شهدای کارگر برگزار شد

• رئیس  و اعضاء هیات رئیسه هیات ورزش کارگری بخش امام زاده بادرود به قله هل آباد نطنز صعود کردند

• پویش ملی دوشنبه های ورزش و کار در استان اصفهان به میزبانی شرکت سروش صنعت برگزار شد

• همایش کوهگشت خانوادگی کارگران شهرستان کاشان برگزار شد

• پانزدهمین جلسه شورای سیاستگزاری ورزش کارگران گروه صنایع گیتی پسند اصفهان برگزار شد

• مهندس علیرضا تیغ‌ساز به عنوان رئیس هیات ورزش کارگری استان اصفهان انتخاب شد.

• جشنواره ورزشی کارگران شهرستان نایین برگزار می شود

فعالیتهای ورزشی کارگران شهرستان شاهین شهر در سال 1402
یکشنبه ۰۸ بهمن ۱۴۰۲
0 نظر
144 بازدید

گروه کوهنوردی شرکت ساخت تجهزیات سپاهان مپنا به قله  بل اقلید فارس صعود کرد
قله بل مرتفع‌ترین قله استان فارس و از مجموعه قلل طرح سیمرغ کوهنوردی ایران می‌باشد. این قله در منطقه زاگرس مرکزی و در بخش مرکزی شهرستان اقلید واقع شده است.

در مورد ارتفاع قله بل نظرات مختلفی وجود دارد. در بیشتر منابع به ارتفاع ۴۰۵۰ متر اشاره شده است اما ارتفاع ۳۹۶۰ و کمتر نیز توسط GPS کوهنوردان ثبت گردیده است.
گزارش صعود
طبق قرار قبلی بامداد ۲۹ دی ماه ساعت یک ۲۰ نفر از همنوردان گرد هم آمدیم و به سمت اقلید شیراز به راه افتادیم ساعت ۵ صبح شش نفراز همنوردان اقلیدی به ما اضافه شدند و به سمت محل استارت حرکت کردیم ساعت ۶ صبح به محل رسیدیم پس از اماده کردن تجهیزات  بلاخره ساعت ۶:۳۰ صبح استارت صعود زده شد پس از یک ساعت و نیم پیمایش کناره چشمه لَگَن برای استراحت و صبحانه ایستادیم پس از اندکی استراحت دوباره به حرکت خود ادامه دادیم و ساعت ۹:۳۰ به جانپناه قله رسیدیم بعداز کمی استراحت و چک کردن وسایل به سمت قله حرکت کردیم. پس از پیمایش سه تا شیب سرسخت و زیاد ساعت ۱۳ همگی برفراز قله ایستادیم یکی از جاذبه های قله بل تماشای دنا و رشته کوه زاگرس و قله شیرکوه یزد بود که نصیب همنوردان شد .پس از گرفتن عکس و فیلمهای یادگاری ساعت ۱۴ به سمت پایین حرکت کردیم و درنهایت ساعت ۱۷ همگی صحیح و سالم به محل استارت رسیدیم و به سمت اصفهان حرکت کردیم .